General
-
Delete
Als je een verkeerde spot heb neer gezet kan je hem niet verwijderen misschien is dit wel een goede optie aantal mensen die spots hebben om het uit te testen en er niet geweest zijn ;)
37 votes -
alleen inchecken met je telefoon ivm valsspelen
alleen kunnen inchecken met je telefoon op basis van je huidige locatie. Je kunt nu via de PC overal inloggen en dus Koning worden van een kroeg in Timboektoe. belachelijk!
36 votes -
Stickers o.i.d. voor kroegen etc. met feest.je logo en bijv. "check hier in op feest.je"
helpt misschien het 'herinneren' tijdens het uitgaan?
21 votes -
Op feestje je Bedrijfs domein te kunnen claimen
Ik zou graag vanuit beroepsperspectief de mogelijkheid willen hebben om bedrijfslocaties te claimen om zo gericht met de fans te communiceren. Zie dat andere LBS spelers (Foursquare) deze mogelijkheid wel bieden
17 votes -
13 votesplanned ·
Adminfeestje
(Admin, feestje)
responded
voor nu kan je een mail sturen naar info@feest.je
-
"thuis" knop
Een knop dat er "gebruikersnaam @ Thuis" staat. Zonder dat je thuisadres er staat!
13 votes -
Edit spot
Bewerken van je spot
13 votesstarted ·
Adminfeestje
(Admin, feestje)
responded
-
Foto's doorsturen naar Mobypicture
Foto's die aan een checkin gehangen worden, automatisch door laten sturen naar Mobypicture. Mobypicture is een populaire applicatie om foto's naar al je sociale netwerken door te sturen.
12 votes -
Nokia applicatie
Kunnen jullie een feestje nokia- applicatie maken? Alvast bedankt!
10 votes -
Feestjes functionaliteit aan spots koppelen
Als ik een feestje geef op een bestaande spot, dan wil ik niet een nieuwe spot voor dat feestje aan hoeven maken (zoals Gowalla nu bijvoorbeeld doet). Op deze manier blijven de checkins bij de juiste spot, maar kun je toch een feestje geven (met extra promotie die daar bij hoort).
9 votes -
Valsspelers
Iemand die de valsspeler medaille heeft ontvangen zou moeten worden onttroond op alle plaatsen waar hij/zij koning(in) is.
9 votesplanned ·
Adminfeestje
(Admin, feestje)
responded
Stuur een mail naar info@feest.je met een link naar de gebruiker die aan het valsspelen is
-
onderscheid te maken in eenmalige evenementen en gewone cafe's bijveen soort agenda van evenementen.
9 votes -
Feest.je aanbevelen
Een optie om mensen feest.je aan te bevelen. Helemaal nu het nog lang niet overal gebruikt wordt...
7 votesstarted ·
Adminfeestje
(Admin, feestje)
responded
Dit kan bij http://feest.je/contacten/uitnodigen
-
Private spots
Privéspots. Zodat
7 votes -
delete Reactie
Mogelijkheid om je reactie te verwijderen. Nu eenmaal geplaatst kun je niet meer terug.
7 votes -
volgers te kunnen verwijderen
Mijn profiel stond niet op prive dus allerlei onbekende mensen volgen mij zonder dat ik ze goedgekeurd heb. Graag zou ik deze mensen willen verwijderen.
7 votes -
Een Google Maps overzicht met Check-ins
Zodat je kan zie wie waar heeft ingelogd.
7 votes -
Groene spots extra belonen
Het lijkt me een goed idee om groene spots zoals Transferium (parkeren buiten de stad en met de bus naar centrum),Treinstations en andere milieuvriendelijke spots extra te belonen met meer punten of een groene medaille. Mensen die 'groen'bezig zijn worden zo gestimuleerd om ook aan het mileu te denken.
6 votes -
te kunnen kijken wie er in de buurt zijn van mijn laatst ingecheckte locatie
Als ik op een locatie ben ingecheckt, zou ik terug willen kunnen zien wie er in mijn omgeving zijn ingecheckt, bijv. binnen een straal van x kilometer.
6 votesstarted ·
Adminfeestje
(Admin, feestje)
responded
Dit kan met de iPhone app al.. ga naar contacten > contacten toevoegen > bij mij in buurt
-
Spots toevoegen op mobiele versie
Wat de titel aangeeft; 'spots toevoegen' op mobiele versie van feest.je. Nog meer inchecken dus onderweg ;-)
4 votes